Die Vreemdeling


Is jy ‘n Christen?

Weet jy wat die Bybel ons leer oor die vreemdeling?

God leer Sy mense om nooit vreemdelinge te mishandel of te onderdruk nie, maar om hulle lief te hê (Deuteronomium 10:19).

Jy mag ook die vreemdeling nie kwel of hom verdruk nie, want julle was vreemdelinge in Egipte (Eksodus 22:21).

The Foreigner

Hy maak dit ook baie duidelik dat ons ook vreemdelinge kon gewees het wat dit ook sou verkies het om goed behandel te word, of vreemdelinge is wat goed behandel wil word.

Dit is dus baie hartseer om te sien hoe ons Suid-Afrikaanse broers en susters die vreemdelinge haat, dis-respek en ook woede en frustrasie teenoor hulle ontwikkel het. Ek wou nie Jesus wat gesê het dat ons selfs ons vyande moet liefhê hier aanhaa nie, omdat hierdie vreemdelinge nie veronderstel is om as ons vyande gesien te word nie. Suid-Afrika het die grootste geleentheid ooit om gedurende hierdie tyd die lig te wees soos voorspel deur baie.

God het ‘n hart vir die vreemdeling (Deuteronomium 10:18) en Sy opdrag vir Sy mense is om hulle lief te hê, te ondersteun en vir hulle te sorg (Levitikus 19:10; 23:22). Hy het dit duidelik gemaak dat die vreemdelinge en die mense van ons eie nasionaliteit op dieselfde manier behandel moet word en dieselfde verwagtinge kan hê van die mense wat hulle hul lewens mee deel (Levitikus 24:22; Númeri 9:14; 15:15).

Dit is eintlik ons plig om te sorg vir die vreemdeling en om seker te maak dat hulle nie ly terwyl hulle tussen ons woon nie (Levitikus 25:6; Deuteronomium 24:21). As Suid-Afrikaners moet ons bely omdat ons hierdie mense so hard, negatief en openlik onbeskof behandel het. Hulle is hier om by ons te leer en die seëninge van God te geniet, terwyl ons hulle leer van die God van liefde.

Want Ek was honger, en julle het My iets gegee om te eet; Ek was dors, en julle het My iets gegee om te drink; Ek was ‘n vreemdeling, en julle het My gehuisves; (Matthéüs 25:35).

Ek bid dat ons van hierdie geleentheid gebruik sal maak en dit sal aangryp sodat ons die God van liefde met elkeen van hulle sal deel!

Gebed:
God van genade en barmhartigheid ons het berou omdat ons toegelaat het dat die leuens van die wêreld ons verblind het in so ‘n mate dat ons die vreemdeling met haat en minagting behandel het. Vergewe hierdie dwaasheid van ons en help ons om te herstel wat ons vernietig het. In Jesus Naam, Amen!

Lewer kommentaar

Verskaf jou besonderhede hieronder of klik op 'n logo om in te teken:

WordPress.com Logo

Jy lewer kommentaar met jou rekening by WordPress.com. Log Out / Verander )

Twitter picture

Jy lewer kommentaar met jou rekening by Twitter. Log Out / Verander )

Facebook photo

Jy lewer kommentaar met jou rekening by Facebook. Log Out / Verander )

Google+ photo

Jy lewer kommentaar met jou rekening by Google+. Log Out / Verander )

Connecting to %s